قهرمان وزن 98 کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: امیدوارم هر کشتی‌گیری که بهتر و شایسته‌تر است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
تا المپیک در ۹۸ کیلو کشتی می‌گیرم
رضایی: امیدوارم کشتی‌گیر شایسته‌تر به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی برسد

قهرمان وزن 98 کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: امیدوارم هر کشتی‌گیری که بهتر و شایسته‌تر است صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شود.

خبرگزاری فارس: رضایی: امیدوارم کشتی‌گیر شایسته‌تر به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی برسد
  •  

قاسم رضایی ، درباره عملکردش در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: زحمت زیادی برای حضور در انتخابی تیم ملی کشیدم و خوشحالم که به عنوان قهرمانی دست یافتم. تمام تلاشم کسب سومین مدال در سومین حضورم در میدان جهانی کشتی است.

وی ادامه داد: در انتخابی تیم ملی با وجود آمادگی پایینی که داشتم عملکرد راضی‌کننده بود، اما متاسفانه حریفم در دو مسابقه فینال روی تشک حاضر نشد و قرار است با تصمیم شورای فنی تکلیف ملی‌پوش این وزن در مسابقات جهانی، در تورنمنت لهستان مشخص شود.

قهرمان وزن 98 کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: امیدوارم هر کشتی‌گیری که بهتر و شایسته‌تر است صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شود و هر کسی که انتخاب شد برای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران تلاش کند.

رضایی در پاسخ به این سؤال که آیا با وجود قهرمانی در انتخابی مشکلی از این بابت ندارد، گفت: مشکلی ندارم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را در لهستان داشته باشم و صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

قهرمان المپیک لندن در خصوص شایعاتی که درباره حضورش در یک وزن بالاتر (130 کیلوگرم) می‌شود، گفت: تا المپیک در همین وزن (98 کیلو) کشتی خواهم گرفت و تصمیمی برای حضور در سنگین‌وزن ندارم. هر چند که مطیع کادر فنی هستم اما به نظرم در 98 کیلوگرم می‌توانم موفق‌تر و مثمرثمرتر باشم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 499
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 499
بازدید ماه : 605
بازدید کل : 13140948
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7